Sunday, November 21, 2021

עמנואל מורנו - נפתלי בנט משוחח על עמנואל מורנו ז'ל

עמנואל מורנו - נפתלי בנט משוחח על עמנואל מורנו ז"ל. אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו. אביו של סאל עמנואל מורנו זל, אילן מורנו, קרא הערב (חמישי) להסיר את האיפול שקיים סביב נסיבות מותו של בנו, קצין סיירת. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. 17 שנים, עד מותו בגיל 35, שירת עמנואל מורנו בתפקידים שונים בצבא. הסרטון המרגש שהוקרן בערב יום הזיכרון 2018.

כבר ביום למחרת הגיע למקום צוות ממחלקת האחזקה של עיריית ירושלים אשר שטף קירצף. קצין ולוחם ישראלי בסיירת מטכל. בחטיפת גלעד שליט, עמנואל מורנו זצל היד היה מהראשונים שהגיעו לשטח מהיחידה המובחרת בה שרת, ומיד החל לפעול. אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו. איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה.

אבא שלי, גיבור ישראל- ביתו של עמנואל מורנו זל - חדשות רוטר
אבא שלי, גיבור ישראל- ביתו של עמנואל מורנו זל - חדשות רוטר from images1.ynet.co.il
17 שנים, עד מותו בגיל 35, שירת עמנואל מורנו בתפקידים שונים בצבא. מאיה מורנו, האמא, נצרה את הרגע במצלמה קטנה והתמונה הזאת תהפוך לימים לזיכרון המוחשי ביותר של הבת במידה רבה סיפורו של עמנואל מורנו מציב את בתו אביה במוקד. מורנו הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם לאחר מותו, בשל תפקיד רגיש שמילא. מחנה עמנואל (ג'וליס) נמצא על כביש 3 בין אשקלון לצומת מלאכי. דעואל שלו, חברו של עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השניה, פרסם בבלוג שלו פוסט, בו הוא לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. 12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה. כבית ספר השואף לחנך לאורו של עמנואל ,אנו מאמינים כי חינוך דתי הולם הטומן בחובו ערכי מוסר, ערכי שותפות ותרומה, המשלבים לימודים עיוניים מאתגרים.

כבר ביום למחרת הגיע למקום צוות ממחלקת האחזקה של עיריית ירושלים אשר שטף קירצף.

12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה. חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו. עמנואל מורנו הוביל כוח של כמאה לוחמים לפעולה בגזרת בעלבכ לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. פרידה מסאל עמנואל מורנו זל. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. קצין ולוחם ישראלי בסיירת מטכל. איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. ביום חמישי האחרון נחנך באשקלון רחוב על שם סאל עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במהלך פעילות מבצעית במלחמת לבנון השנייה והוא בן 36 בנופלו. אביו של סאל עמנואל מורנו זל, אילן מורנו, קרא הערב (חמישי) להסיר את האיפול שקיים סביב נסיבות מותו של בנו, קצין סיירת. להלן הקווים המגיעים אל המחנה:

קצין ולוחם ישראלי בסיירת מטכל. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על עמנואל מורנו מרוכזים באתר כיפה. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. כבית ספר השואף לחנך לאורו של עמנואל ,אנו מאמינים כי חינוך דתי הולם הטומן בחובו ערכי מוסר, ערכי שותפות ותרומה, המשלבים לימודים עיוניים מאתגרים. בחטיפת גלעד שליט, עמנואל מורנו זצל היד היה מהראשונים שהגיעו לשטח מהיחידה המובחרת בה שרת, ומיד החל לפעול.

ראש הממשלה נתניהו נאם ביום עיון לזכרו של סא"ל עמנואל מורנו ...
ראש הממשלה נתניהו נאם ביום עיון לזכרו של סא"ל עמנואל מורנו ... from www.gov.il
עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. עמנואל מורנו הוביל כוח של כמאה לוחמים לפעולה בגזרת בעלבכ לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על עמנואל מורנו מרוכזים באתר כיפה. זה קורה באמצעות קולו שהותר לפרסום, מאירוע שהתרחש לפני 12 שנה, בו נשא דברים ואמר דברי תורה בהם הזכיר את. החיילים ניהלו חילופי אש עם אנשי חיזבאללה והמשיכו בדרכם, עד שנאספו בידי מסוקים. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו. עד היום הותרו לפרסום שני מבצעים בלבד שבהם השתתף מורנו, בהם 'עוקץ ארסי' שבמהלכו נחטף המחבל מוסטפא דיראני מביתו בלבנון.

עד היום הותרו לפרסום שני מבצעים בלבד שבהם השתתף מורנו, בהם 'עוקץ ארסי' שבמהלכו נחטף המחבל מוסטפא דיראני מביתו בלבנון.

עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. קרא הכל על עמנואל מורנו באתר החדשות כיפה: מורנו הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם לאחר מותו, בשל תפקיד רגיש שמילא. גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו החידתית. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. 17 שנים, עד מותו בגיל 35, שירת עמנואל מורנו בתפקידים שונים בצבא. 12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה. באירועים שונים, בטקסי זיכרון, מושכת בתו הבכורה. עמנואל מורנו (במרכז) ולצדו נפתלי בנט ומתן כהנא | צילום: כבית ספר השואף לחנך לאורו של עמנואל ,אנו מאמינים כי חינוך דתי הולם הטומן בחובו ערכי מוסר, ערכי שותפות ותרומה, המשלבים לימודים עיוניים מאתגרים. פרידה מסאל עמנואל מורנו זל. ביום חמישי האחרון נחנך באשקלון רחוב על שם סאל עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במהלך פעילות מבצעית במלחמת לבנון השנייה והוא בן 36 בנופלו. זה קורה באמצעות קולו שהותר לפרסום, מאירוע שהתרחש לפני 12 שנה, בו נשא דברים ואמר דברי תורה בהם הזכיר את.

קולו של עמנואל מורנו, שהושמע היום לראשונה (מתוך ynet). סגן אלוף עמנואל מורנו נהרג במלחמת לבנון השנייה ועד היום תמונתו אסורה לפרסום. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. קצין ולוחם ישראלי בסיירת מטכל.

סגן אלוף עמנואל מורנו הי"ד - YouTube
סגן אלוף עמנואל מורנו הי"ד - YouTube from i.ytimg.com
עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. עמנואל מורנו היד, החייל היחיד בתולדות צהל שכל פרט לזיהויו נאסר לפרסום גם אחרי מותו, נחשף היום במעט. בחטיפת גלעד שליט, עמנואל מורנו זצל היד היה מהראשונים שהגיעו לשטח מהיחידה המובחרת בה שרת, ומיד החל לפעול. הסרטון המרגש שהוקרן בערב יום הזיכרון 2018. זה קורה באמצעות קולו שהותר לפרסום, מאירוע שהתרחש לפני 12 שנה, בו נשא דברים ואמר דברי תורה בהם הזכיר את. איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה. עמנואל מורנו הוביל כוח של כמאה לוחמים לפעולה בגזרת בעלבכ לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו.

אשר נקרא על גיבור ישראל סאל עמנואל מורנו.

12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה. לראשונה נחשפת הקלטה של עמנואל מורנו זל. בחטיפת גלעד שליט, עמנואל מורנו זצל היד היה מהראשונים שהגיעו לשטח מהיחידה המובחרת בה שרת, ומיד החל לפעול. להלן הקווים המגיעים אל המחנה: מאיה מורנו, האמא, נצרה את הרגע במצלמה קטנה והתמונה הזאת תהפוך לימים לזיכרון המוחשי ביותר של הבת במידה רבה סיפורו של עמנואל מורנו מציב את בתו אביה במוקד. ביום חמישי האחרון נחנך באשקלון רחוב על שם סאל עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במהלך פעילות מבצעית במלחמת לבנון השנייה והוא בן 36 בנופלו. קולו של עמנואל מורנו, שהושמע היום לראשונה (מתוך ynet). עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. 17 שנים, עד מותו בגיל 35, שירת עמנואל מורנו בתפקידים שונים בצבא. איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה. סיפור חייו של סאל עמנואל מורנו היד י' שבט התשעה. מורנו הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם לאחר מותו, בשל תפקיד רגיש שמילא. באירועים שונים, בטקסי זיכרון, מושכת בתו הבכורה.

No comments:

Post a Comment

How To Draw Gatling Gun - Miltary-Wallpapers|Guns-hd-Wallpaper: M134 Minigun machine gun : The drawing made easy series introduces budding artists to the fundamentals of pencil drawing.

How To Draw Gatling Gun - Miltary-Wallpapers|Guns-hd-Wallpaper: M134 Minigun machine gun : The drawing made easy series introduces budding a...